Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.440,- p/mnd klik hier
1999, 66924 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1999, 29855 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.475,- p/mnd klik hier
2001, 52260 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 3.895,- p/mnd klik hier
2001, 76970 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 49933 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.700,- p/mnd klik hier
2002, 59500 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2002, 63753 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 27287 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 999.999,- p/mnd klik hier
2002, 76071 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2003, 54963 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2003, 34057 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 27045 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2004, 16200 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 25899 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2008, 44204 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 25387 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2010, 63422 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2010, 5154 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2012, 39000 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2013, 59390 Km
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion