Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.500,- € 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 29122 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 31214 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.649,- p/mnd klik hier
2019, 7243 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.649,- p/mnd klik hier
2019, 7243 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.850,- p/mnd klik hier
2019, 11312 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.888,- p/mnd klik hier
2019, 9671 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2019, 19386 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2019, 1000 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, 38544 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2020, 24663 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2020, 21980 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.449,- p/mnd klik hier
2020, 16017 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2020, 2145 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2020, 20100 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2020, 15921 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2020, 5855 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 12.099,- p/mnd klik hier
2020, 33157 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2021, 13578 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2021, 16914 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2021, 11000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion