Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2009, 32426 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2009, 46814 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2009, 36523 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 23477 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 25064 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 27059 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 32172 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2009, 23567 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.850,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 43080 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 74215 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2010, 56500 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 35600 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2010, 12880 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2011, 13624 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2011, 4233 Km
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2012, 41082 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2012, 34242 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 12806 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2013, 22572 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 48199 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion