Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2016, 57260 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 6.750,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 43267 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 40345 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 26132 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2016, 32900 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2016, 32493 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2016, 11336 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 32124 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2017, 40408 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2017, 26454 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 6.990,- € 7.690,- p/mnd klik hier
2017, 31902 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.950,- € 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 31017 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 7530 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.740,- p/mnd klik hier
2018, 39161 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2018, 21351 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2018, 9778 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.295,- p/mnd klik hier
2018, 24800 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2019, 26700 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2019, 32039 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2019, 43456 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2025 Motoroccasion