Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

31 YAMAHA XSR 900 GP gevonden

Sorteer op:
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2024, 806 Km
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2024, 3500 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2024, 955 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2025, 480 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion