Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2005, 66374 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2005, 34426 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2005, 43125 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2005, 28350 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2006, 48483 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2006, 19269 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.190,- p/mnd klik hier
2006, 19892 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2007, 27954 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2007, 15276 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2008, 38933 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2009, 50775 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2010, 28986 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.480,- p/mnd klik hier
2012, 50248 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2012, 46964 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2012, 33805 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000 VIRUS
SUZUKI GSX-R 1000 VIRUS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2013, 32604 Km
SUZUKI GSX-R 1000 RA
SUZUKI GSX-R 1000 RA
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 16700 Km
SUZUKI GSX-R 1000 ABS
SUZUKI GSX-R 1000 ABS
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2019, 11089 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000 Z ANNIVERSARY
SUZUKI GSX-R 1000 Z ANNIVERSARY
€ 17.249,- p/mnd klik hier
2021, 13250 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Duo Glide" betekent: Fabrieksnaam voor het model dat Harley-Davidson uitbracht in 1958. De naam dankt deze 1200CCv-twin kopklepmotorfiets aan het feit dat voor het eerst niet alleen een hydraulische voorvork, maar tevens hydraulische achterschokbreking werd toegepast. De achtervering bestond uit een scharnierende achterbrug of swingarm met twee telescopische achterschokbrekers. Het was het moment dat Harley-Davidson brak met het stijve of hardtail frame, dat geen achtervering had. De Duo Glide werd in 1965 opgevolgd door de Electra Glide.
© 2000 - 2025 Motoroccasion