Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1000 - 2012

Garantie: Ja
50248 Km
.
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 299 km/u
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (??250): 6 Maanden garantie: Is inclusief afleveringsbeurt. Alle slijtagedelen in goede staat en 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)

Mooie goed onderhouden GSX-R!
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Sportdemper, Alarm, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion