Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2014, 20073 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2014, 23932 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 12.295,- p/mnd klik hier
2014, 8760 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.985,- p/mnd klik hier
2015, 10925 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2015, 23764 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2016, 12800 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2016, 8000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2016, 19000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2017, 4352 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2018, 15200 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.250,- p/mnd klik hier
2019, 12229 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 7380 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 8300 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2021, 1803 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2021, 7540 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2022, 14622 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR SCS
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR SCS
€ 23.975,- p/mnd klik hier
2024, 1188 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion