Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2024, 10091 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2024, 3232 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2024, 3173 Km
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, 10 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion