Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 995,- p/mnd klik hier
2000, 97000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 1.650,- p/mnd klik hier
2000, 44962 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2000, 58200 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2002, 10900 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.649,- p/mnd klik hier
2007, 35532 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2007, 8282 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2008, 20304 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.100,- p/mnd klik hier
2009, 27955 Mls
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2009, 39000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2010, 10000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
2010, 18375 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2011, 5500 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 34368 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2013, 33524 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2014, 58390 Km
SUZUKI BURGMAN 400
SUZUKI BURGMAN 400
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2014, 27041 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2015, 26409 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2015, 32000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2015, 22225 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 4.749,- p/mnd klik hier
2016, 35730 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion