Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2011, 41920 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 9910 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 18700 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 20535 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2012, 41151 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2012, 28915 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2012, 18315 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2012, 11589 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2012, 14303 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.990,- € 6.490,- p/mnd klik hier
2012, 11046 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.749,- p/mnd klik hier
2013, 27535 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2013, 33099 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2013, 18790 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.399,- p/mnd klik hier
2013, 15300 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2014, 25472 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2014, 28906 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2014, 17381 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.740,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2014, 14087 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 13700 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2014, 8999 Km
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion