Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2005, 53630 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.745,- p/mnd klik hier
2005, 31846 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2005, 40000 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 3.475,- p/mnd klik hier
2006, 59362 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2006, 41111 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.745,- p/mnd klik hier
2006, 32050 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.650,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2006, 29802 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2006, 32775 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2006, 41756 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2007, 45000 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.945,- p/mnd klik hier
2007, 30580 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2007, 25282 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 3.749,- p/mnd klik hier
2008, 50281 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 7678 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2010, 28778 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2010, 14750 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 42350 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion