Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2019, 41100 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2019, 31501 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 8.600,- p/mnd klik hier
2019, 2351 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 8.690,- p/mnd klik hier
2019, 19183 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 8.500,- € 8.900,- p/mnd klik hier
2019, 34869 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2019, 31349 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2019, 8768 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 14631 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 53564 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 7.945,- p/mnd klik hier
2020, 30151 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2020, 31350 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2020, 8625 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2020, 12920 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2020, 18200 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2020, 25900 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2020, 6895 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.850,- p/mnd klik hier
2020, 6711 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2021, 23254 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2021, 8261 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2021, 6778 Km
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion