Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2013, 9149 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2014, 37060 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2014, 18000 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2014, 17037 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2015, 25002 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2015, 18700 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.695,- p/mnd klik hier
2015, 1528 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.795,- p/mnd klik hier
2015, 6485 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2015, 2593 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2016, 12402 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.945,- p/mnd klik hier
2016, 1788 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 18294 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2017, 22936 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2017, 18863 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 5.395,- p/mnd klik hier
2017, 19294 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2018, 30917 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2018, 13500 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2018, 14500 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2018, 25242 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2018, 19510 Km
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion