Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 17.350,- p/mnd klik hier
2022, 18575 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 17.499,- p/mnd klik hier
2022, 2794 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 18.249,- p/mnd klik hier
2022, 8443 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2022, 11350 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 20.450,- p/mnd klik hier
2022, 5530 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 16.995,- p/mnd klik hier
2023, 10731 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 17.495,- p/mnd klik hier
2023, 6082 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 18.248,- p/mnd klik hier
2024, 1095 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 18.990,- € 19.990,- p/mnd klik hier
2024, 8601 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion