Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS 400 - 2021

Garantie: Ja
10369 Km
Black / White
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Peugeot Metropolis 400i Ultimate
Motor in zeer nette staat
Bouwjaar 2021
Km Stand 10369
Key-less
ABS / TCS
Motor voorzien van een Achterdrager + Originele Peugeot topkoffer (Afneembaar)
Goede Michelin banden
2 Handzenders + 2 Sleutels topkoffer aanwezig
Autorijbewijs (Mits gehaald voor 19-01-2013)

Afleverbeurt + 6 Maanden garantie mogelijk €295 (Grote beurt + Nieuwe Snaar)

Inruil / Financiering mogelijk
Gratis 5 dagen all risk dekking

 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak






Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion