Nieuwsbrief:

Huijgen Motoren

De beste service,  meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
Alle motoren van Huijgen Motoren
58 motoren gevonden
VENT DERAPAGE RR 125 4T
VENT DERAPAGE RR 125 4T
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
€ 12.995,- p/mnd klik hier
2015, 30900 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2002, 31265 Km
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 10.395,- p/mnd klik hier
2019, 18830 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
€ 18.495,- p/mnd klik hier
2017, 26038 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.349,- p/mnd klik hier
2003, 85878 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2002, 68000 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2015, 47498 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2016, 19776 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.195,- p/mnd klik hier
2001, 36779 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2008, 17939 Km
PIAGGIO MP3 250 LT
PIAGGIO MP3 250 LT
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2009, 22915 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 RR
MV AGUSTA BRUTALE 800 RR
€ 10.495,- p/mnd klik hier
2016, 14757 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2022, 1685 Km
ITALJET DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION
ITALJET DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 9.199,- p/mnd klik hier
2019, 19988 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2020, 41742 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 8.149,- p/mnd klik hier
2020, 6349 Km
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2019, 20512 Km
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
€ 15.449,- p/mnd klik hier
2020, 2937 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion