Nieuwsbrief:

ITALJET  DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Matt Black
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Uit voorraad leverbaar:

\r\n\r\n

Italjet Dragster 200 ABS
\r\nZeer uniek model
\r\nKleur Matt zwart met rood frame
\r\nKrachtige 200cc watergekoeld injectie motor
\r\nBrembo Remmen
\r\nVerstelbaren schokbrekers
\r\nMalossi Vario of Uitlaat kunnen wij leveren
\r\n
\r\nDe Italjet Dragster is back! 

\r\n\r\n

De Italjet Dragster 200 kenmerkt zich net als de oude Dragster door het open buizenframe en enkelzijdige naaf besturing. In de jaren negentig werd de Italjet Dragster voor het eerst geïntroduceerd en deed toen al het nodige stof opwaaien.

\r\n\r\n

Het ontwerp van de 2023 Dragster is net als toen absoluut uniek.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

De achterkant van de Dragster is spits en agressief en kenmerkt het sportieve karakter van deze motorscooter. De vering ligt open en bloot op de Dragster. Naast dat het design in 2022 een update kreeg, is ook het motorblok volledig vernieuwd. De Italjet Dragster is verkrijgbaar met een 200cc motorblok.
\r\n
\r\nBezorging mogelijk
\r\n 

\r\n\r\n

Prijs Rijklaar inclusief tenaamstelling €7299,-

\r\n\r\n

Contact gegevens:

\r\n\r\n

Huijgen Motoren & Scooters
\r\nDe Kronkels 31C
\r\n3752LM Bunschoten - Spakenburg
\r\nTel 0332999800 (Ook WhatsApp)

\r\n




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion