Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 XA - 2020

Garantie: Ja
716 Km
Grey
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki SV650
Btw Motor
Afkomstig van 1e eigenaar
Zeer lage km stand 716 (1000Km beurt uitgevoerd 06-2025)
Bouwjaar 05-2020
Motor in nieuwstaat
2 sleutels + Onderhoud historie aanwezig
Motor staat klaar en kan direct opgehaald worden
Prijs is inclusief btw 

Inruil / Financiering mogelijk

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak

SUZUKI SV 650 XA – Sportieve en veelzijdige naked bike

De Suzuki SV 650 XA uit 2020 is een lichte, sportieve naked bike die kracht en wendbaarheid combineert. Aangedreven door een 645cc V-twin motor, levert deze motor levendig vermogen en een uitstekende rijervaring die zowel geschikt is voor de beginnende als ervaren motorrijder.
Met slechts 6.151 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en is hij klaar voor nieuwe avonturen. Het lichte gewicht en de sportieve houding maken de SV 650 XA ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportieve ritten. Dankzij de ABS en het geavanceerde technologiepakket biedt deze motor zowel veiligheid als prestaties. Het strakke design en de compacte afmetingen zorgen ervoor dat de motor zowel in de stad als op open wegen goed tot zijn recht komt.
Waarom de Suzuki SV 650 XA?
De Suzuki SV 650 XA is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve, veelzijdige motor die krachtig, wendbaar en betrouwbaar is.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion