Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

MotorBeurs Utrecht
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2021, 1650 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
CFMOTO CFORCE 625 SL7
CFMOTO CFORCE 625 SL7
€ 8.699,- p/mnd klik hier
2021, 237 Km
CFMOTO CFORCE 1000
CFMOTO CFORCE 1000
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2021, 9468 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2022, 1905 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2022, 3282 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2022, 141 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.590,- € 5.099,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 5.099,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 8449 Km
CFMOTO 650 GT
CFMOTO 650 GT
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2022, 1131 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.999,- € 7.499,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 650 GT
CFMOTO 650 GT
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 650 GT
CFMOTO 650 GT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 700 CL-X SPORT
CFMOTO 700 CL-X SPORT
€ 8.749,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 9.390,- p/mnd klik hier
2022, 3253 Km
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2022, 8333 Km
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2022, 11603 Km
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 9.499,- € 9.950,- p/mnd klik hier
2022, 10390 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion