Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1970, 45924 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2008, 3225 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 15172 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.745,- p/mnd klik hier
2009, 39912 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2009, 27579 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2010, 8761 Km
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 15653 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2012, 39800 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2012, 13000 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 8170 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2013, 3703 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 6.395,- p/mnd klik hier
2013, 15248 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2014, 22885 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.300,- p/mnd klik hier
2014, 21500 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.448,- p/mnd klik hier
2014, 7643 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 26000 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 20795 Km
MOTO GUZZI V 7 III SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 III SPECIAL
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2017, 31317 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 19000 Km
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2017, 11265 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion