Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 11 SPORT NAKED
MOTO GUZZI V 11 SPORT NAKED
€ 5.250,- p/mnd klik hier
1999, 42733 Km
MOTO GUZZI V 11
MOTO GUZZI V 11
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2000, 53766 Km
MOTO GUZZI V 11 LE MANS
MOTO GUZZI V 11 LE MANS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2001, 58992 Km
MOTO GUZZI V 11 SPORT MANDELLO ROSSO
MOTO GUZZI V 11 SPORT MANDELLO ROSSO
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2001, 33628 Km
MOTO GUZZI V 11 SPORT
MOTO GUZZI V 11 SPORT
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2001, 39128 Km
MOTO GUZZI V 11 SPORT NAKED
MOTO GUZZI V 11 SPORT NAKED
€ 4.695,- p/mnd klik hier
2002, 62600 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 11 LE MANS
MOTO GUZZI V 11 LE MANS
€ 12.980,- p/mnd klik hier
2002, 7237 Km
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion