Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 - 2014

Garantie: Ja
7643 Km
Zwart
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Moto Guzzi V7 – Klassiek design met moderne prestaties

De Moto Guzzi V7 uit 2014 combineert tijdloze stijl met betrouwbare prestaties. Deze karaktervolle motorfiets wordt aangedreven door een 744cc V-twin motor, die garant staat voor een soepele en plezierige rijervaring. Dankzij het lage zwaartepunt en de comfortabele zithouding is deze Moto Guzzi perfect voor zowel beginnende als ervaren rijders.

Met slechts 7.643 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor vele nieuwe ritten. Het klassieke retro-design in combinatie met moderne technologie maakt de V7 een echte blikvanger op de weg.

Waarom kiezen voor de Moto Guzzi V7?

De Moto Guzzi V7 is ideaal voor motorrijders die op zoek zijn naar een betrouwbare, stijlvolle en karaktervolle motor met een comfortabel rijgedrag.

  • Bouwjaar: 2014
  • 744cc V-twin motor voor een soepele en plezierige rit
  • Licht en wendbaar, perfect voor stadsverkeer en lange ritten
  • Iconisch retro-design met moderne technologie
  • Comfortabele zithouding en laag verbruik

Prijs: € 6.448,-

Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil en financiering behoren tot de mogelijkheden.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de unieke rijbeleving van de Moto Guzzi V7.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.

 

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion