Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 XA - 2020

Garantie: Ja
6151 Km
Zilver
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SUZUKI SV 650 XA – Sportieve en veelzijdige naked bike

De Suzuki SV 650 XA uit 2020 is een lichte, sportieve naked bike die kracht en wendbaarheid combineert. Aangedreven door een 645cc V-twin motor, levert deze motor levendig vermogen en een uitstekende rijervaring die zowel geschikt is voor de beginnende als ervaren motorrijder.
Met slechts 6.151 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en is hij klaar voor nieuwe avonturen. Het lichte gewicht en de sportieve houding maken de SV 650 XA ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportieve ritten. Dankzij de ABS en het geavanceerde technologiepakket biedt deze motor zowel veiligheid als prestaties. Het strakke design en de compacte afmetingen zorgen ervoor dat de motor zowel in de stad als op open wegen goed tot zijn recht komt.
Waarom de Suzuki SV 650 XA?
De Suzuki SV 650 XA is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve, veelzijdige motor die krachtig, wendbaar en betrouwbaar is.
  • Bouwjaar 2020
  • 645cc V-twin motor voor dynamisch vermogen
  • Lichtgewicht en wendbaar voor sportief rijden
  • ABS voor extra veiligheid en controle
  • Sportief design en uitstekende rijervaring
  • Ook geschikt voor het  A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
Prijs: € 6.449,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de prestaties en het comfort van de Suzuki SV 650 XA!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer

Opties en Accessoires:
ABS, afneembare tanktas, Sportuitlaat, TomTom 40 rider, Deze motor staat in onze vestiging Almere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion