Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2006, 28311 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2006, 28311 Km
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2006, 30752 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 52699 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 18575 Mls
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2007, 22561 Mls
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 41210 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 30891 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2007, 22221 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2007, 18526 Mls
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2007, 11618 Km
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 35293 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2008, 20827 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2009, 85 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 26200 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2009, 26015 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2010, 19317 Mls
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 14277 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2010, 34808 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 6.789,- p/mnd klik hier
2010, 8388 Km
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion