Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 CUSTOM - 2010

Garantie: Ja
8388 Km
Zwart
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki VN900 Custom (2010) – Met Bekende Historie!

 

Ben je op zoek naar een stoere cruiser met een lage zit en een ontspannen rijervaring? Bij Motorcentrum Deventer hebben we een prachtige Kawasaki VN900 Custom uit 2010 beschikbaar, met een uitzonderlijk lage kilometerstand van slechts 8.388 km!

Deze specifieke VN900 Custom kennen wij als geen ander. We hebben deze motor eerder verkocht aan een van onze gewaardeerde klanten, en hij is bij ons in onderhoud geweest in onze professionele werkplaats hier in Deventer. Dit betekent dat je een motor koopt waarvan de historie bekend is en die goed is onderhouden. Je stapt op een betrouwbare machine die klaar is voor vele nieuwe avonturen.

De Kawasaki VN900 Custom staat bekend om zijn krachtige V-twin blok, comfortabele zithouding en kenmerkende custom looks. Met zijn brede achterband, verchroomde accenten en dikke voorvork is het een indrukwekkende verschijning op de weg. Ideaal voor relaxte toertochten, lange afstanden of gewoon cruisen door de stad.

inruil en financiering mogelijk 
motor staat in vestiging Deventer






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500 heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
© 2000 - 2025 Motoroccasion