Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

MotorBeurs Utrecht
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.899,- p/mnd klik hier
2018, 17000 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.190,- p/mnd klik hier
2018, 18971 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2018, 11974 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2019, 36214 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2019, 11418 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS CAFE
KAWASAKI Z900RS CAFE
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2020, 10421 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2020, 23124 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 5328 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.490,- € 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 14894 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 19193 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2020, 4630 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.840,- p/mnd klik hier
2021, 10463 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2021, 18308 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 5500 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2022, 16005 Km
KAWASAKI Z900RS SE
KAWASAKI Z900RS SE
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2022, 7400 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2022, 11874 Km
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2022, 9147 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2022, 12100 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 9850 Km
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion