Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 PIKES PEAK - 2022

Garantie: Ja
39321 Km
ROOD
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-pikes-peak
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Anders

Het rijwielgedeelte en geometrie van de Multistrada V4 Pikes Peak is aangepast ten opzichte van de overige Multistrada V4's.

De balhoofdshoek, naloop, wielbasis, achterbrug, voorwieldiameter, velgen en Riding Modes zijn afgestemd op sportief gebruik op met name verharde ondergrond. Motor is recent voorzien van onderhoud en nieuwe banden. Wordt geleverd inclusief garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion