Nieuwsbrief:

DUCATI  888 - 1993

Garantie: Ja
33309 Km
ROOD
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Anders

Dit type van de 888 is in een beperkte oplage van 500 stuks gemaakt, en bijgevolg redelijk zeldzaam. Dit is nummer 226. Deze modellen werden geproduceerd ter homologatie voor het WSBK. Hij is eerst en vooral veel lichter dan een standaard 888 met zijn 188 kg. Het gevolg van het gebruik van exotische onderdelen en wat carbon hier en daar. Motorisch is er ook een merkbaar verschil tegenover het standaardmodel. Zo is de compressie hoger en zijn er twee injectoren per cilinder aanwezig. De vering is ook beter voorzien voor het sportievere werk. Als je de motor hoort draaien met de droge koppeling en de ongefilterde dreunen uit de carbon dempers, krijg je er steeds koude rillingen van. Je kan hem met niets anders vergelijken.
Wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en 6 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: KAWASAKI in 1972 - De overzeese verkoop van de Z1 wordt gestart (900 cc). Een wat minder brute versie, de Z2 (750 cc) wordt het jaar daarop geïntroduceerd. De Z1, met 's werelds eerste luchtgekoelde DOHC vier-in-lijn blok, is op het moment van introductie de meest krachtige motorfiets die er te koop is. Onder de codenaam 'New York Steak' is er in het geheim vijf jaar aan gewerkt. De verkoop neemt dan ook een enorme vlucht waarbij ook de Z2 in Japan een enorme populariteit geniet. Overzees heerst de Z1 jaren onder het predikaat ' King of Motorcycles'. In Japan wordt de Z2 door motorbladen als nummer 1 gekozen. De Z mythe is geboren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion