Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.750,- p/mnd klik hier
2023, 9713 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.490,- p/mnd klik hier
2023, 8274 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 26.450,- p/mnd klik hier
2023, 14752 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 26.990,- p/mnd klik hier
2023, 8918 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TRAMUNTANA
BMW R 1300 GS TRAMUNTANA
€ 26.500,- € 27.500,- p/mnd klik hier
2023, 5600 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 28.490,- p/mnd klik hier
2023, 1435 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2023, 1246 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.445,- p/mnd klik hier
2024, 6857 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.500,- p/mnd klik hier
2024, 4700 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.795,- p/mnd klik hier
2024, 10105 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 24.888,- p/mnd klik hier
2024, 14988 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.945,- p/mnd klik hier
2024, 4444 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 7750 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 7801 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.250,- p/mnd klik hier
2024, 6456 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 25.495,- p/mnd klik hier
2024, 5950 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.750,- p/mnd klik hier
2024, 11210 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 25.799,- p/mnd klik hier
2024, 6150 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 25.945,- p/mnd klik hier
2024, 9500 Km
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion