Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 100 S
BMW R 100 S
€ 11.950,- p/mnd klik hier
1978, 46 Km
BMW R 100 RT
BMW R 100 RT
€ 3.275,- p/mnd klik hier
1979, 51755 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1979, 36963 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1981, 105541 Km
BMW R 100
BMW R 100
€ 14.500,- p/mnd klik hier
1986, 11 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
1989, 15493 Km
BMW R 100 RT
BMW R 100 RT
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1990, 105000 Km
BMW R 100 R
BMW R 100 R
€ 4.275,- p/mnd klik hier
1992, 28542 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1992, 20757 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 6.945,- p/mnd klik hier
1993, 58411 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 29.995,- p/mnd klik hier
1993, 0 Km
BMW R 100 R
BMW R 100 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1994, 66505 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
1994, 15 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 12.990,- p/mnd klik hier
1995, 39800 Km
BMW R 100 RT CLASSIC
BMW R 100 RT CLASSIC
€ 6.945,- p/mnd klik hier
1996, 96271 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion