Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW K 100 RT
BMW K 100 RT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1984, 86390 Km
BMW K 100 RT
BMW K 100 RT
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1986, 144443 Km
BMW K 100 RT
BMW K 100 RT
€ 2.945,- p/mnd klik hier
1986, 62700 Km
BMW K 100 RT
BMW K 100 RT
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1987, 71694 Km
BMW K 100/2
BMW K 100/2
€ 3.895,- p/mnd klik hier
1988, 79073 Km
BMW K 100
BMW K 100
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1989, 69206 Km
BMW K 100 RT
BMW K 100 RT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1990, 115054 Km
BMW K 100
BMW K 100
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1990, 60972 Km
BMW K 100
BMW K 100
€ 6.975,- p/mnd klik hier
1990, 14600 Km
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion