Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2023

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2017, 12745 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2017, 22496 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2017, 40906 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 16896 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 35840 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 14490 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 32351 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 18183 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 27048 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2017, 23167 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2017, 24787 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2017, 13000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2017, 10000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2017, 18271 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2017, 15967 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.750,- € 8.290,- p/mnd klik hier
2017, 32222 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.449,- p/mnd klik hier
2017, 15435 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 19000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 7365 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 16000 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2023 Motoroccasion