Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 WORLD RAID - 2024

Garantie: Ja
69 Km
MISTRAL GREY
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dit is de nieuwste Adventure motorfiets voor lange afstanden van Yamaha, een krachtige en nieuwe manier om de wereld te ontdekken. De Ténéré 700 World Raid is uitgerust met dubbele brandstoftanks met grote capaciteit en een ophanging met lange veerweg die je op plaatsen brengt waar je nooit eerder kon komen. Het enige wat deze motor mist, is een bestuurder zoals jij: met de moed om uit je comfortzone te halen en veel verder te gaan dan de volgende horizon.

Nieuw door ons verkocht en wegens omstandigheden alweer te koop. Deze motor heeft nieuw ruim € 18.779 gekost, nu voor slechts € 15.990! Het is een BTW motor, dus voor ondernemers extra interessant, wij werken met all-in prijzen de prijs is dus inclusief BTW.

Deze motor is voorzien van;
- Yamaha 3 delige kofferset
- Yamaha valbeugels
- Yamaha Tourscherm
- Volledig TomTom navigatie systeem

Overzicht:
- Dubbele, aan de zijkant gemonteerde brandstoftanks met 23 liter
- Op Flat Rally geïnspireerd 2-delig zadel
- 5" TFT-kleurendisplay voor mobiele connectiviteit
- ABS-systeem met 3 schakelmodi
- Hoogwaardige 43 mm KYB-voorvork, 230 mm veerweg
- Öhlins verstelbare stuurdemper
- Aluminium piggyback achterschokdemper, langere veerweg van 220 mm
- EU5 CP2-motor met hoog koppel
- Nieuw ontworpen luchtfilterbox

Technische info; 213kg/ 689kg/ 2 cilinder/ 54kW
Garantie; fabrieksgarantie tot oktober 2025!
`
Kernwoorden: Tenere 700/ Tenere-700/ Tenere700/ XTZ 700/ XTZ-700/ XTZ700/ XT 660/ XT-660/ XT660/ World Raid/ World-Raid/ Worldraid

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. Als dealer bieden wij jou de YOU diensten van Yamaha aan. Onze service in combinatie met het aanbod van YOU diensten zorgen er voor dat het kopen is van een Yamaha product het begin is van een langdurige relatie. Deze motor is inclusief;
- YOU motor warranty, 5 jaar volledige fabrieksgarantie*
- YOU motor road assistance, 5 jaar Mobiliteitsservice
- YOU motor finance
- YOU motor insurance, 10dgn gratis allrisk
- Volledige ondersteuning bij de keuze uit alle Yamaha accessoires
- Aflever- en tenaamstellingskosten zijn bij de prijs inbegrepen
- Wij hebben van de meeste modellen een demo, een testrit hierop is uiteraard mogelijk. Wel het verzoek om even te bellen voor een afspraak.
* tot 100.000 km, met uitzondering van eBikes

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion