Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1200 SPORT 8V - 2011

Garantie: Ja
65958 Km
ZWART
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2011
Garantie: TLM'S G3 Garantie

Deze 1200 Sport 8V met ABS staat er
keurig bij en is voorzien van een
sportieve Mistral uitlaat, TLM mapping
en hugger op het achterwiel. Daarnaast
is de motor reeds voorzien van de
laatste nokkenasmodificatie en wordt
deze geheel rijklaar geleverd,
inclusief een verse jaarbeurt en 3
maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion