Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 8V ABS - 2011

Garantie: Ja
83350 Km
ZWART
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2011
Garantie: TLM'S G3 Garantie

Deze Stelvio van de laatste serie met
ABS, TCS en een 32L tank en in hoogte
verstelbaar zadel, is rijk uitgerust
met accessoires en voorzien van een
voorvalbeugel met mistlampen,
middenbok, zij- en topkoffers in
kleur, een grote ruit met wind
deflectors en handkappen. Deze motor
is reeds voorzien van de laatste
nokkenasmodificatie en wordt verkocht
inclusief een verse jaarbeurt en 3
maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion