Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 100 C - 2013

Garantie: Ja
28882 Km
WIT
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2013
Garantie: TLM'S G3 Garantie

Ben je ook weg van dit stijlicoon?
Geboren als Bonneville T100 en nu
getransformeerd in een moderne cafe
racer, o.a. voorzien van een
bijzonder mooi en diep klinkende
Arrow 2-in-1 uitlaat, lage clip ons
en een geminimaliseerde
kentekenplaathouder. Wij leveren deze
motor met 3 maanden Garantie

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bloop" betekent: De in 1964 geďntroduceerde Suzuki B 100 P kreeg al snelde bijnaam Bloop omdat het cijfer Y in de type-aanduiding als een ‘l ’ werd gelezen. De B 100 P was een van de eerste succesvolle modellen van dit Japanse merk. Het betrof een eencilinder tweetakt met een cilinderinhoud van 120CC. De Bloop bleef tot 1970 in produktie en werd opgevolgd door de B120 die praktisch dezelfde motor had.
© 2000 - 2024 Motoroccasion