Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N - 2010

Garantie: Ja
18669 Km
Vivid Black
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf



Harley Davidson XL 1200 N Nightster

Vivid Black
Jekill & Hyde Exhaust (schakelbaar)
H-D Black Aircleaner
Mustang Solo-Seat
Side Mounted Kenteken
Docking Hardware Kit
Bagagerek Detachable
Alarm
5HD



Super mooie XL 1200 N Nightster Sportster , Slechts 18.669 Km , Verkeert in Nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 18.00
Zaterdag : 09.30 tot 17.00




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion