Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC - 2019

Garantie: Ja
12000 Mls
Zwart
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
-Engine 114
- wheels Arlen Ness (directional CNC machined design Constructed from radial forged 6061-T6 aluminum) size 21x3,5'' and 18x5,5''. Cartridge type hub design
- brake rotors Arlen Ness "Jagged" (front big size 15" with adapter)
- front fender TXT Custom DE
- rear fender BT Chopper 
- engine spoiler alu BT Chopper
- seat BT Chopper
- rear suspension Air Ride from Legend
- exhaust system Gangsta BT Chopper (Thunderbike style)
- blinkers Kellermann
- mirrors PM Performance Machine
- primary cover - HD Dominion collection
- floorboard, pegs, grips, pad -  HD Empire collection
- handlebar hand made
- licence plate bracket hand made
- 3 maanden motorblokgarantie
-Afleverbeurt 250.00
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bos Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion