|
Motor | vloeistofgekoelde 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 80|64,3 |
Cilinder inhoud | 1293 |
Comp. verhouding | 13,0 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting |
Ontsteking | digitaal motormanagement BMS-KP met roluitschakeling en dubbele ontsteking |
Vermogen | 160|118|9000 |
Max. koppel | 135|8000 |
Koppeling | natte multiplaatkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | constant-mesh 6-versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24 |
Topsnelheid | >200 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | BMW Motorrad Duolever; centraal geplaatst . Veeruitslag 115 mm. |
Vering achter | enkelzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Motorrad Paralever; centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar (bij optioneel ESA demping elektronisch instelbaar. Veeruitslag 135 mm. |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 294 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.572 |
Lengte | 2.318 |
Breedte | 965 |
Hoogte | 1438 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 255 (rijklaargewicht 288) |
Leverbare kleuren | magnesiumbeige-metallic, red apple-metallic , Royalblue metallic. |
Beschrijving | Gran Turismo. Dat is snel reizen met al het denkbare comfort. Zonder grenzen. Bij de nieuwe BMW K 1300 GT is dit concept op zeer moderne wijze opnieuw vormgegeven. Zelfverzekerde dynamiek met een vermogen van 118 kW (160 pk), een maximumkoppel van 135 Nm bij 8.000 tpm, comfort voor twee, hoogwaardige uitrusting, BMW Motorrad ABS en een omvangrijke collectie accessoires: dat is de nieuwe BMW K 1300 GT.
|