Nieuwsbrief:

Cama Motoren

Welkom bij Cama Motoren! Wij hebben jonge tweedehands motoren en scooters. Onze motoren en scooters zijn zeer scherp geprijsd, tevens bieden wij u garantie op motorfietsen vanaf € 5.000. Wij richten ons vooral op Super Sport motoren, echter hebben wij ook diverse andere categorieën, zoals sport/tour, naked bikes, choppers, streetfighters en cruisers. De scooters zijn zonder uitzondering recent, en natuurlijk hebben we ze in alle soorten! Onze voorraad wisselt dagelijks! Tevens kunt u bij ons terecht voor onderhoud en reparaties aan uw motorfiets, wij werken dan ook met de beste materialen en uitsluitend A-merken. Voor het vervangen van banden, remschijven, ketting en tandwielen enz. bent u bij ons aan het juiste adres. Wij voeren ook kunststof reparaties uit, wij zijn daarmee uniek in deze regio. Wij kunnen zonder uitzondering u heel snel van dienst zijn, lange wachttijden zijn hier niet aan de orde! Ook in onderhoud en reparaties zijn wij scherp geprijsd!
Alle motoren van Cama Motoren
27 motoren gevonden
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
€ 32.450,- p/mnd klik hier
2018, 9750 Km
KAWASAKI Z900 SE
KAWASAKI Z900 SE
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2022, 19500 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2003, 22000 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2023, 20000 Km
DUCATI 916 SPS
DUCATI 916 SPS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
1997, 21000 Km
DUCATI STREETFIGHTER V4
DUCATI STREETFIGHTER V4
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2020, 20000 Km
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
€ 35.500,- p/mnd klik hier
2018, 1967 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 133750 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 9.450,- p/mnd klik hier
1992, 23000 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2008, 42750 Km
DUCATI 1199 SUPERLEGGERA
DUCATI 1199 SUPERLEGGERA
€ 54.950,- p/mnd klik hier
2014, 1300 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA SCREAMIN EAGLE CVO FLHTCUSE
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA SCREAMIN EAGLE CVO FLHTCUSE
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2011, 31000 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1997, 31000 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1994, 39000 Km
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 35.000,- p/mnd klik hier
2009, 13000 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2009, 42750 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2021, 35750 Km
HONDA CBF 1000 ABS
HONDA CBF 1000 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2011, 31250 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 42000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion