Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 - 2007

Garantie: Nee
42000 Km
ZILVER
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij

In 2007 introduceerde Kawasaki de opvallende Z750, een motorfiets die meteen de aandacht trok met zijn scherpe design en indrukwekkende prestaties. De Z750 wordt aangedreven door een krachtige 748 cc viercilinder motor, wat zorgt voor een opwindende rijervaring op zowel stadsstraten als kronkelende wegen.

Met zijn agressieve styling en ''naked'' uitstraling laat de Z750 een blijvende indruk achter. Het lichtgewicht chassis en de sportieve ophanging dragen bij aan een wendbaar rijgedrag, waardoor de motorfiets gemakkelijk door bochten manoeuvreert.

De Z750 van 2007 is ontworpen met oog voor detail, van het opvallende uitlaatsysteem tot het gestroomlijnde zadel. Met een combinatie van sportiviteit en dagelijkse bruikbaarheid blijft de Z750 een geliefde keuze voor rijders die op zoek zijn naar opwinding en stijl op twee wielen.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion