Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2016

Garantie: Ja
30204 Km
Grijs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Blijft een stoere motor de XSR 900 van Yamaha.

Moderne motorfiets met ABS, traction controll en 2 verschilende rijmodi.

Voorzien van een kentekenplaathouder met kleine knipperlichten en steps van Lightech en fly screen van Givi.

Verder nog voorzien van een paar valdoppen, stuureinden en leuke kleur accenten zoals wielstriping en nog wat extra.

De stoere originele matte zijdekels in combinatie met het rode zadel en de andere extra is het gewoon een mooie motorfiets.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De lekkere koffie staat bij ons klaar.
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Aangepaste bestickering, ABS, Alarmverlichting, garantie, kentekenplaathouder, knipperlichten, andere, LED Knipperlichten, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Rimstriping / velgband, Ruit in kleur, sleutel set met moeder sleutel, stuur, ander, valnokken, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion