Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KLE 650 VERSYS - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zwart
Vermogen:
51 kW
Teller:
29.307 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Versys 650 zeer compleet uitgerust.

Blijft een fijn rijdende, betrouwbare en zuinige motorfiets.

Net bij ons binnen maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Het gaat hier om de touring Versie deze is standaard voorzien van zijkoffers,tankpad, handkappen, extra lampen en een Steun om een telefoon of navigatie te monteren.

Welkom bij het team van Koeman motoren

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, extra lampen, garantie, Handkappen, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, Om te bouwen naar 35kw, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Ram Mount voor navigatie, Telefoonhouder, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion