Nieuwsbrief:

MotoPort Echt


www.motoport.nl/echt
0475-485300
Dealer van: 

AGM, HONDA, KAWASAKI, MOTO GUZZI, PIAGGIO, SUZUKI, VESPA, YAMAHA


Een tevreden klant is vaste klant, dat is het motto van MotoPort Echt. En dat die instelling vruchten afwerpt, heeft het bedrijf van familie Vos haar meer dan dertig jarig bestaan ruimschoots bewezen! Want in die tijd is de motorzaak uitgegroeid tot een regelrechte megastore. Behalve een ruime selectie nieuwe motoren van de vier Japanse motormerken biedt de showroom aan de Edisonweg 33 een enorm aanbod occasions, dat doorgaans tussen de 400 en 500 exemplaren telt! Daarnaast heeft MotoPort Echt ook een riante kledingafdeling, waarin de helmen van BAYARD naast de kleding van KUSHITANI, DANE en DIFI een prominente plaats innemen. En natuurlijk word je daar vakkundig begeleid bij je keuze: “We verkopen niet, we geven adviesâ€, aldus Kenny Vos. Bij MotoPort Echt gaat het dan ook niet om een snelle verkoop, men stelt er een eer in om elke klant op de voor hem of haar juiste motor weg te laten gaan. Desgewenst kun je er ook een passende financiering of gunstige verzekering voor afsluiten. Want dat is het voordeel van MotoPort concept, alles wat je als motorrijder nodig hebt vind je onder één dak. Combineer dat met de klantvriendelijke benadering en de goede service van de familie Vos, dan weet je dat je bij MotoPort Echt aan het juiste adres bent!
Alle motoren van MotoPort Echt
245 motoren gevonden
HONDA NHX 110 LEAD
HONDA NHX 110 LEAD
€ 2.390,- p/mnd klik hier
2021, 10292 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 71859 Km
Merkdealer
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2021, 18778 Km
Merkdealer
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 4.350,- p/mnd klik hier
1993, 84705 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2022, 13607 Km
Merkdealer
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 3.890,- p/mnd klik hier
1990, 122797 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2010, 81343 Km
Merkdealer
HONDA CB 500 X
HONDA CB 500 X
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 11821 Km
Merkdealer
BMW R 1150 GS ADVENTURE
BMW R 1150 GS ADVENTURE
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2002, 114078 Km
HONDA NC 750 X
HONDA NC 750 X
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2021, 19100 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 9 GT +
YAMAHA TRACER 9 GT +
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2023, 14057 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 (Z)A
SUZUKI GSX-S 1000 (Z)A
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2022, 5523 Km
Merkdealer
HONDA CMX 1100 REBEL
HONDA CMX 1100 REBEL
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2021, 15485 Km
Merkdealer
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 10626 Km
Merkdealer
HONDA XL 700 V TRANSALP ABS
HONDA XL 700 V TRANSALP ABS
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2011, 38138 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 X
HONDA NC 750 X
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2021, 20141 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD FXST
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD FXST
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2005, 25772 Mls
HONDA NC 750 X DCT
HONDA NC 750 X DCT
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2023, 20443 Km
Merkdealer
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 14.290,- p/mnd klik hier
2024, 25800 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion