Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 GT - 2019

Garantie: Ja
6798 Km
GRIJS
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Opties/Accessoires oa: Top en Zijkofferset, ABS, TCS, Quickshift, Cruisecontrol.

Al onze motoren en motorscooters worden zorgvuldig gecontroleerd en worden geleverd incl. 6 maanden Bovag garantie.
Hiermee kunt u zorgeloos geniet van uw droom motorfiets of motorscooter.
Naast ons ruime aanbod occasion zijn wij ook officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Deze occasion word geleverd met:

-6 Maanden Bovag garantie
-Een volle tank
-Een poetsbeurt
-10 Dagen Gratis ALL-RISK Verzekering (n.v.t. op scooters)

Afleverpakketten in overleg

Tevens bieden wij ook:
– Een uitgebreid motorkleding en helmen assortiment
– Ruime keus in motor accessoires
– Motor Reparatie
– Motorverzekeringen
– Financiering van Motorfietsen

U kunt altijd bij ons binnen stappen voor een vrijblijvende proefrit, ook de koffie staat altijd klaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion