Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2022
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HEINKEL TOURIST 103  A1
HEINKEL TOURIST 103 A1
€ 1.550,- p/mnd klik hier
1959, 28761 Km
HEINKEL TOURIST 103  A1
HEINKEL TOURIST 103 A1
€ 1.550,- p/mnd klik hier
1959, 28761 Km
HEINKEL TOURIST 103 A2
HEINKEL TOURIST 103 A2
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1961, 68742 Km
HEINKEL TOURIST 103 A2
HEINKEL TOURIST 103 A2
€ 3.490,- p/mnd klik hier
1963, 47774 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ייncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HEINKEL
© 2000 - 2022 Motoroccasion