Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2022, 12372 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2022, 5494 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2022, 3251 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2022, 10182 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2022, 2526 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, 1 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, 1 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ROYAL ENFIELD
© 2000 - 2024 Motoroccasion