Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.695,- p/mnd klik hier
2018, 11606 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 3.999,- € 4.495,- p/mnd klik hier
2020, 19500 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.750,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 10702 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2020, 6736 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2021, 21750 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 16480 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 5350 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 14688 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 12250 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2022, 20660 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.700,- p/mnd klik hier
2023, 6495 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2023, 22940 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, 4273 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, 460 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion