Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE - 2023

Garantie: Ja
14073 Km
WIT ROOD
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2023
Garantie: TLM'S G6Garantie

Stap in de toekomst van avontuurlijk
motorrijden met de Moto Morini X-cape
uit 2023 met slechts 14.073 km op de
teller. Deze motor belichaamt de
perfecte combinatie van innovatie,
prestaties en design, waardoor elke
rit een opwindende ontdekkingsreis
wordt. Of je nu stadsstraten verkent
of off-road avonturen zoekt, de Moto
Morini X-cape uit 2023 staat klaar om
je mee te nemen op een reis vol stijl
en sensatie. Met slechts 14.073 km op
de teller biedt deze motor niet
alleen innovatie, maar ook bewezen
betrouwbaarheid. Ben je
geïnteresseerd? Neem dan snel contact
met ons op voor meer informatie of
een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion